pühapäev, 29. detsember 2013

Juuksed

Tahan tutvustada kahte toodet mida mu juuksed jumaldavad.
Esiteks Avoni planet spa sarjast vahemere oliiviõliga juuksemaski.
Kasutan seda maski kord nädalas ja pärast seda on juuksed äärmiselt pehmed ja lõhnavad suurepäraselt. Toodet on kerge kasutada ja tuleb loputades kiiresti maha. Pakend on käepärane ja kena välimusega.

Teiseks Schwarzkopfi Taastus ladvahooldus Repair Rescue Sealed Ends, ühtlasi ka üks mu lemmikuid. Toode on mõeldud juukseotsade hoolduseks ja sulgeb juukseotsade hargnemised ning hoiab ära uue hargnemise.
Seda kasutatakse pärast pesu ehk mina kasutan seda igapäevaselt. Toode teeb juukseotsad pehmeks ja siledaks, lõhnab hästi ja kerge kasutada. Parandab ka kõige katkisemaid juukseid, sest kui mina seda kasutama hakkasin olid mu juuksed jubedas seisus. Jäin selle tootega väga rahule ja olen õnnelik, et sõbranna seda soovitas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar