pühapäev, 29. detsember 2013

Christmas


Jõuluaeg on alati kiire ja sagimist täis, sellel põhjusel pole ka mina blogi jaoks aega leidnud. Nii mõnus kui pere tuleb kokku ja saab veeta nende seltsis aega. Kuna minu pere on keskmisest palju suurem siis on neid kõikki ka palju raskem kokku saada. Kahjuks mööduvad jõulud iga aasta aina kiiremini.
Jõulukingid olid armsad ja vajalikud. Sain liiga palju maiustusi, mis vajasid kõik ära söömist. :)

Jõulukinkidest tahaksin esile tõsta seda armast käekella, mille ma leidsin suure mõmmi käelt. See kell on natuke tagasihoidlik, rihm on täpselt õige mustriga ja seierid on sügavsinise läikega, mida mul ei õnnestunud pildile püüda. Nad mõjuvad koos suurepäraselt ning annavad mu outfitidele palju juurde.
Kindlasti hakkate seda mu käel palju nägema. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar