esmaspäev, 25. november 2013

Fakte minust.

Tean, et pildi kvaliteet pole kiita, sorry

1. Armastan kasse- Mulle lihtsalt nii meeldivad kassid, eriti nunnud loomad. Mul on olnud ka päris mitu kassi, lemmikut ei olegi suutnud valida.

2. Otsekohene- Mõned peavad seda halvaks omaduseks, samas mina nii ei arva.Õiglane on öelda mida arvan, enamasti ei meeldi keerutajad ja kahepalgelisus. Ütlen tihti ka väga teravalt, kui midagi ei meeldi.

3. Grammar nazi- Kuigi jah, ma ei kirjuta ega räägi perfektselt, kuid ma vihkan ka seda, kui teised räägivad või kirjutavad valesti.

4. Kirjutan artikleid Delfisse- Mõnusaks ajaviiteks kirjutan arvamuslugusid, avaldan neid ka delfis. Enamasti kirjutan artikleid rongis, kui sõidan üksi, sest just siis tulevad eriti head mõtted ja kirjutamise tuju.

5. Armastan jõule- Äärmiselt mõnus on pühade aeg poes käia, kõik on nii kaunis ja jõuluootel. Toas olev küünla lõhn ja mandariinid, mmmm ei tea kuidas saab jõule mitte armastada.

6. Ei vaata peaaegu üldse telekat- Kuna ma elan ühiselamus ja meil pole toas telekat siis ma ei vaata seda peaaegu üldse. Harva juhtub kui ma satun kodus telekat vaatama. Julgen väita, et viibin nädalas teleka ees max 2 tundi. Samas ei tunne ma sellest puudust ka. Kõik vajalikud uudised saan internetist.

7. Pean väikseid lapsi eriti armsateks- Kindlasti meeldib mulle ka väikseid lapsi nunnutada, kodus on mul selleks vend ja väike õde, vanemal õel on ka pisike beebi. Nad on niiiii armsad, eriti kui nad tulevad kallistama, sest pole ammu näinud. :)

8. Joonistan- Mõnikord juhtub ka seda, et ma joonistan. Seda teen tavaliselt siis, kui mul on selline imelik joonistamise tuju. Alati mul pildid välja ei tule.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar