teisipäev, 1. aprill 2014

Bazinga Ilusalong

Viimasel ajal olen uurinud juuksurite ja soengute kohta. Kuna olen sunnitud juuksed lühikeseks lõikama, siis soovin oma juuksed usaldada mõne äärmiselt hea juuksuri kätte. Nii jäigi mulle silma Bazinga ilusalong.

Salong jäi esmalt silma just julge värvivaliku ja kvaliteetse töö poolest. Ilusalongist lihtsalt õhkub energiat ning on värskendav ja julge.

Juuksurid ise on väga julged ja rõõmsameelsed

Tänases postituses keskendun just lühematele soengutele. Need soengud annavad juurde julgust ja optimismi, kuigi enamust neist ma endale lõigata ei laseks. Siiski on tore vaadata kui julgeid neide on Eestis.







Kuigi ma endale hair tattood ei teeks, olen üllatunud, kui palju on erinevaid ja ägedaid võimalusi. Lõppu lisaks pildi tattoost, mis oleks minu jaoks aktsepteeritav.
(Kunagi võtan ehk julguse kokku ja teen endalegi) :)


Salongi Facebooki leht teeb mulle eriti rõõmu, sest seal on jäädvustatud palju õnnelikke kliente, nende uute soengutega. See annab hea ülevaate salongis tehtava töö kvaliteedist. Lisaks sellele annab häid mõtteid uute soengute valimisel.
Paljude salongide miinuseks ongi see, et klientidel ei ole nende salongis tehtavatest varasematest lõikustest/soengutest ettekujutust. Seega peab kleint neid pimesi usaldama.

PS. Bazinga ilusalong asub Tallinnas Mustamäel ja kindlasti tšekkige üle ka nende koduleht.
Aitäh Bazinga ilusalongile, et andsid loa kasutada pilte nende facebooki lehelt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar