esmaspäev, 10. märts 2014

Ülemiste ostuÖÖ!

Reede õhtul külastasime Joeliga Ülemiste ostuööd. Tavaliselt ma Ülemistes ei käi, kuid reedel otsustasime seda siiski külastada. Õhkkond oli meeldiv- pakuti marmelaadi ja õhtujuhiks oli Ivo Linna. Rahvast oli üllatavalt palju, kõik sagisid ja järjekorrad olid pikad.Mingeid suurepäraseid pakkumisi mulle silma ei jäänud, seega olid minu ostud ka üpris tagasihoidlikud. Soetasin omale Toblerone šokolaadi, Pioneeri kõrvaklapid ja Nurme seebi naturaalse kitsepiima seebi, mida ma olin juba pikalt soovinud.


Seep sai kohe õhtul ära proovitud. Minu meelest on see lihtsalt üks super toode. Kätte võttes hakkab seep õrnalt sulama ning jätab õrna kihi nahale. Toode vahutab kergesti. Pärast pesu on nahk pehme ja sile. Kõige parem on see, et seep on täiesti looduslik. Soovitan kõigile.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar