teisipäev, 15. oktoober 2013

Life is good when we think it's good. Life is bad when we don't think.

Kell on kohe 12 saamas ja mina kirjutan siin pimedas ruumis, teki all uut postitust. Juba endalegi hakkab imelikuks saama see pläma, et küll aeg lendab kiiresti. Ma pole ju veel nii vana, kuid just selline on mu tunne praegu.
Tean, et olen olnud laisk, kuid mitte täiesti asjatult. Olin mõnda aega haige. Päris jube oli ikka olla, kuid nüüd näitab tervis juba paranemise märke. Koolis olen ka tubli ja enamus oma töödest ongi järele tehtud. Nüüd on jäänud veel kaks suuremat kahetunnine matemaatika ja kosmoloogia. Kui need ka veel üle elan siis võin ametlikult vaheajale minna.
Tean, tean pole nii ammu pilte teinud, vaheajal luban ennast kindlasti parandada. :) Ega mul nüüd kindlaid plaane vaheajaks polegi, tahaks lihtsalt kodus vedeleda ja puhata. Kuid kahtlen, et see plaan mul läbi läheb, sest juba lubasin minna Tallinnasse. Nii mu vedelemine ära jääbki. Kindlasti veedan palju, palju aega ka oma musiga. Peab midagi põnevat välja mõtlema. :)
Olin tubli, valisin siis e-valimistel ka ära.
Enne oli juba kümne aeg energia täiesti otsas aga nüüd pole unest enam juttugi. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar